Jaky zdroj, riditelny z PC?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Prosinec 7 23:20:30 CET 2022

Zdravim,

docela by mi udelal radost nejaky laboratorni zdroj s rizenim z PC -
start/stop, nastaveni vystupniho napeti/proudu, prenos aktualnich hodnot ze
zdroje, rezim CV/CC atd. V podstate by mi stacilo neco s tradicnim
"bastlirskym" rozsahem 0-30V/3A (cokoli vic je vitany bonus), klidne i bez
jakehokoli manualniho ovladani (kdyz bude popsany protokol, aby se k tomu
dala aplikace napsat).

Existuje nekde neco takoveho? Jedine, co se mi zda jako pouzitelne, jsou
ruzne verze od Koradu (3003P by v podstate asi stacil, jen netusim, jak to
komunikuje), ale nevim, jake s nimi kdo ma zkusenosti, a pripadne, jestli
neni za podobne penize neco lepsiho atp. Je to na domu, v praci mam nejaky
Kikusui, ktery by se mi sice taky domu moc libil, ale davat za nej vic nez
50k se mi nejak nechce :)

Nemate nekdo tip?

Diky.

Pavel Kutina