[OT] Aku vrtacka - srobovak

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Prosinec 7 17:52:50 CET 2022

Mám taky ten zelený EXTOOL se dvěma baterkami 1.5 Ah pro občasné vrtání při
bastlení.  Pak ještě dvě příklepové vrtačky na síť, jedno bourací kladivo z
Lidlu a stojanovou vrtačku do 15 mm. Prostě všechno chce svoje.
Na ty tenké vrtáčky jsou ale jiné vrtačky, takové ty "tužkové".  Mám tady
dvě.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW