[OT] Aku vrtacka - srobovak

Středa Prosinec 7 07:57:43 CET 2022

Tak ona ta Extol 402440 se dá koupit taky za 1999,-, ale jinde než v Alze
(já jsem tu svoji kupoval v Alze, proto jsem na rychlo vysypal z rukávu
odkazy na ni).

https://www.cvocek.cz/dilna--naradi/extol-craft-402440-vrtaci-sroubovak-aku--20v-li-ion--2x-1500mah/

Na té mojí Extol se mi líbí provedení, ani po dvou letech se z toho neloupe
žádná guma nebo tak (měli jsme v bývalé práci akučky AEG, nejspíš nějaká
profi řada, používaly se každý den a tam se ty gumové části začaly loupat
dost rychle), pak takovéty černé výstupky na boku, které slouží jako
nožičky, když ji položíte na stůl, takže se vám neodře.

Mimochodem, Extol se dělá i v růžové, to kdybyste nevěděli, co koupit
drahým polovičkám pod stromeček :-)

https://www.alza.cz/hobby/extol-lady-402401-d5484665.htm

P.K.