Re: Konektor pro 12V 50Ah baterii

Lubor Otta butan na centrum.cz
Úterý Prosinec 6 11:19:16 CET 2022

Vyberte si něco tady:
https://www.gme.cz/c/15369/modelarske-konektory
V mojí čínské koloběžce je ten XT :-)
Lubor

> Od: "Michal Grunt" <michal.grunt na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 06.12.2022 08:16
> Předmět: Konektor pro 12V 50Ah baterii

Zdravím, mám subj složenou ze 4 článku. Bohužel ji musím umístit tak, že je na polici nad úrovní hlavy a ještě v plastovém boxu, aby byla chranena pred nahodnym zkratek např. V boxu je 40A pojistka (která krátkodobé vydrží vic) a BMS. Rád bych nějaký konektor s kterým bych baterii mohl bezpečně a v klidu odpojit a snadno box sundat bez toho abych se musel starat do přírody. Napadá mě něco jako XTxx nebo tak něco. Předpokládaný odběr zatím cca 15A někdy v budoucnu špičky max 40A. Nabijeni jenom 10A. Nevím zda je na to XTxx vhodný ci raději něco s větší roztečí kontaktu. Napadá mě konektor třeba z UPS APC ten by šel?DěkujiMG