Re: [OT] Snížení otáček oběhového čerpadla

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Prosinec 5 19:29:14 CET 2022

Asi bude fungovat obojí. Já kdysi dělal to fázové řízení. Takže vlastně
ovlivňování skluzu u asynchronního motoru. Ú toho vynechání sinusovek se
obávám, že to ve skutečnosti bude fungovat podobně, protože kondenzátor,
co dělá pomocnou fázi je počítán na 50Hz. No a i tak si to moc nedovedu
představit. Když budete vždy jednu sinusovku vynechávat, bude frekvence
poloviční. To je dost hrubá regulace. I tak se to asi motoru moc líbit
nebude, což se minimálně projeví na účinnosti.

Martin Záruba