OT: Hw pro LibreElec

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Prosinec 5 09:59:20 CET 2022

Já to měl jen na hraní, pak jsem to dal známému a ten si to chválí.
CoreElec je fork LibreElec a je to OS na míru těmto krabičkám s Amlogic
chipsety, je to odladěné a dobře funkční. Pozor, těch krabiček je mraky
s různými chipsety, pamětí, síťovkami atd. a jsou s tím různé problémy.
Výrobci na to dají nějaký Android a tím to pro ně končí. Tato konkrétní
je odzkoušená a funkční, bez problémů přehraje 4k HDR video. Měl jsem
verzi 4GB/32GB.
Když jsem to testoval, tak jsem na tom měl v dualbootu CoreElec a
Slimbox TV, což je opensource Android.

Martin Hanek