Re: [OT] Snížení otáček oběhového čerpadla

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Prosinec 5 01:02:42 CET 2022

Ano, nějaké takové elektronické bych chtěl.
I když mi se víc líbí Wilo.
https://www.pro-topeni.cz/eshop-obehove-cerpadlo-wilo-yonos-pico-251-4-elektronicke.html
Dělá se i v krátkém provedení.
Ale jak jsem psal - to v kotli má spodní díl speciálně na míru. Nemá
vůbec běžné šroubení.
A je taky v krátkém 130mm provedení. Tak tam není místo na nějakou
případnou přechodku.

Jedině vytáhnout ty přívody ven a posadit běžné čerpadlo mimo kotel.
Pak bych ale použil běžné dlouhé 180mm provedení, jsou obecně lacinější
a dostupnější.
Čerpadlo mimo kotel by mi vůbec nevadilo, místa tam mám dost. A aspoň
bych viděl na displej.
Jen se bojím výroby nějakých speciálních přechodek na běžné závitové
šroubení.

Ten svůj kotel Dakon mám rád a považuji ho za velmi dobrou koupi.
Tohle nestandardní čerpadlo je první, co mi na něm vadí.

PL