Re: [OT] Snížení otáček oběhového čerpadla

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Prosinec 4 21:43:50 CET 2022

Viz má předchozí odpověď.
Aby radiátor mohl mít na části povrchu dost vysokou teplotu, ale jeho
celkový výkon přitom nebyl zbytečně vysoký.
Takže z toho plyne, že dole musí být naopak dost studený. A z toho plyne
ten velký rozdíl teplot.
A studený konec znamená i nízkou teplotu zpátečky a tím vyšší výkon
kondenzace.

PL

PS. Sranda-poznámka: já při psaní teplot píšu jen číslo a 'C' (např.
25C), protože neumím napsat znak pro stupeň.
Vy pro změnu ten znak pro stupeň napíšete, ale zase ho píšete u Kelvinů,
kam nepatří.  ;-)