Re: Páječka TS100 10 ks?

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pátek Prosinec 2 03:40:43 CET 2022

Dne 27.11.2022 v 18:35 Martin Hanek napsal(a):
> Já mám v TS100 firmware od Ralim/IronOS: https://github.com/Ralim/IronOS
> Ten firmware podporuje více typů, třeba:
> https://pine64.com/product/pinecil-smart-mini-portable-soldering-iron/
>
> Martin Hanek

Dobrý večer,

s dovolením se přiživím na tématu :-)

Koupil jsem si TS101 (následník TS100) a snažím se najít rozumné řešení
napájecího zdroje. Mám starší NBK adaptér, který by vyhovoval výkonově,
avšak přívod k peru je tragický - neohebný. Chtěl bych jej nahradit
podobným kabelem, jaký se dodává s perem (USB-C, je dostatečně
flexibilní a nepřekáží), ale nějak v českých luzích nemůžu nic najít.
Představuji si nějaký kulatý dvoužilový silikon 2x0.5mm , cca 2m, ale
nedaří se. Něco jako je SIHF2X0.5 (22989 HELUKABEL), ten ale u TME bude
až kolem vánoc (prý), jinde jsem ho nenašel.
Nemáte prosím někdo tip na takový nebo podobný kabel, k sehnání hned?
Klidně i jako náhradní díl k něčemu, stačí mi drát, konce ustřihnu a
ošetřím :-)

Díky

jf