Re: OT Elektrokoloběžky

V P vvitty01 na seznam.cz
Středa Srpen 31 21:42:33 CEST 2022

Za letosni rok me v Praze na prechodech nepustilo jedno auto a devet
cyklistu. Z toho tri cyklisti v situaci kdy na semaforu svitila cervena a
meli zastavit.

Vloni me jeden cyklista malem srazil na chodniku kdyz vyjel zpoza rohu,
samozrejme po chodniku. Druha cyklistka to do me proste normalne napalila
kdyz jsem s kolem zastavil na krajnici a nasledne za krajnici nahazoval
retez.

Mnozstvi cyklistu menicich koridor mezi silnice - prechod - chodnik podle
toho jak zrovna sviti semafor (na silnici kdyz je tam zelena a kdyz ne,
udelame ze sebe chodce) ani nepocitam.

Tak nejak me vychazi ze tech konfliktnich situaci s ridici aut bylo o dost
mene... ano, je to moje osobni statistika z bezneho pohybu Prahou...

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------