OT - Farnell a karty

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 31 21:16:10 CEST 2022

Mne je jedno ake banka pouziva interne pojmy, ja som zakaznik a ich interne
procesy ma absolutne nezaujimaju (znova, "interne" je pre mna aj to co sa
deje medzi bankou a akymkolvek inym sprostredkovatelom, ja som zakaznik
banky a nie kartovej spolocnosti ani sprostredkovatelov).

Z banky mi pridu 3 maily so zostatkom, ktory sa meni (resp. su to 3
zostatky, uctovny, aktualny, disponibilny, a menia sa vsetky 3). Uplne
rovnako ako ked robim normalne bankove prevody.

wek