Whirlpool AWO/D 8700 pracka - nekdy nezdime

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 31 21:12:09 CEST 2022

No, začal bych tím, že byste mohl napsat, co znamená "tak si vesele 20
minut hučí".
Je to takový dámský způsob popisu závady. Něco ve stylu "nejede to".

Jak se to při tom hučení točí?
Snaží se rozběhnout na vyšší točky a chcípne? Nebo jenom točí ta a zpět
jako by prala?
Nebo se dokonce točí na vysoké točky, ale protože třeba voda neodtéká je
prádlo stejně mokré?

PL