OT - Farnell a karty

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Srpen 31 20:44:56 CEST 2022

To je otázka, jakou máą (prodejce) smlouvu. Ten typ transakce je legální
a existuje moľnost, ľe ti jí acquirer (prodejcova banka) povolí.
Větąinou na to potřebujeą nějaký větąí obrat, aby jim stélo za to se s
tím zabývat. Předevąím se tím rozkládají poplatky na menąí čísla. Ty máą
předpokládám poplatek jen jeden, není zvláą» kaľdá zpráva, kterou posíláą.