Whirlpool AWO/D 8700 pracka - nekdy nezdime

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Srpen 31 19:13:59 CEST 2022

Jak jí máte dlouho?  Já bych tipnul uhlíky. Nám Whirpoolka normálně prala,
ale když se měl motor roztočit naplno, tak se zastavil.
Nepomohlo ani poklepání na motor.
Ale výměna uhlíků pomohla. Byly ale drahé snad 500 i s poštou :-(

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

st 31. 8. 2022 v 19:09 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>