Re: OT Elektrokoloběžky

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Srpen 31 18:36:31 CEST 2022

V době kdy to někdo tvořil nebyla ta praxe nejspíš ještě dostatečně jasná.
A měnit to každý rok asi není úplně jednoduché.
Mě se v létě stalo, že jsem skočil na motorku jen tak v kraťasech a tričku
, pantofle... Prostě tak jak by se jezdit nemělo.
Potřeboval jsem jen cuknout 6 km z chalupy. A  asi jsem tak nalehko vzbudil
zájem dopravní hlídky.
Zastavili mě a samozřejmě přednáška o tom, že na motocykl bych měl mít
odpovídající oblečení atd...
No a samozřejmě řidičák, občanský průkaz.
No a já ho v tom spěchu zapomněl.  Ale mám v telefonu nafocené veškeré
doklady ( každou chvíli se něco hodí a nemusím hledat -  třeba kartička
pojišťovny dětí atd..) , tak povídám, že nemám u sebe, že jsem zapomněl,
ale mám fotokopie v mobilu.
Tak jsem jim ukázal TP, pojistku  i OP v mobilu , oni to svým mobilem
nascanovali ( OP )  a že v pořádku. Že to sice je někdy v plánu používat
"elektronické doklady"
ale že je vše v pořádku a nedělali z toho žádný problém. Prostě lidský
přístup.
Stejně by to brali určitě dnes  i s tou směrovkou před KO.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

st 31. 8. 2022 v 18:05 odesílatel Tomáš Hamouz <