Re: OT Elektrokoloběžky

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Srpen 31 18:13:46 CEST 2022

Ano, to je zdravý názor!
Těch nařízení předpisů, a důležitých oprávnění pro provoz tohodle
támhletoho je tu už opravdu moc, je třeba aby zvítězil rozum na silou.
Podle některých by za chvíli musel skládat nějaké zkoušky i chodec, protože
i on je účastníkem silničního provozu.
Osvěta funguje, zdárný příklad je ZIPování. Ještě před 3 lety to nedával
každý druhý, dnes je to naprosto samozřejmé a
velký pokrok. I když se najdou jedinci, co se zatlačí na auto před sebou ,
aby se tam ten vedle nedostal. Ale to jsou to už asi jen "zbytky" těch,
co nemají televizi a žijou někde daleko od civilizace, bez internetu ,
novin a rádia...

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

st 31. 8. 2022 v 18:02 odesílatel Tomáš Hamouz <