Re: OT Elektrokoloběžky

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Srpen 31 17:46:25 CEST 2022

Od pozorného řidiče jsem čekal takovou odezvu.
Tedy:
https://www.garaz.cz/clanek/jak-jezdit-po-kruhovem-objezdu-21005601
text pod obrázkem kruháče.

Takové doporučení jsme dostali při školení řidičů a třeba právě kvůli
situaci, která tu zde byla popsaná je to "bezpečnější"
Druhý důvod je plynulost, řidiři už před vjezdem na KO vidí, že vozidlo
bude ihned vyjíždět.
Kolikrát člověk čumí u vjezdu na KO a řidič odbočující dá znamení v době,
kdy stáčí kola doprava. To je jednoznačně pozdě....

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

st 31. 8. 2022 v 17:37 odesílatel Tomáš Hamouz <