Re: OT Elektrokoloběžky

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Srpen 31 17:26:17 CEST 2022

Ale ne, to byla reakce na tu odpověď od Aze, vy jste to vytrhnul z
kontextu.:
" Njn, nemůže respektovat to, co nezná a ani znát nemusí. A proto jsem pro
povinné řidičáky a sankce i pro pumpičkáře.
Jenže jsme tam, kde jsme, policajtů je 5x tolik, jako “za komunistů”, ale
vidět není ani jeden.
aze

Samozřejmě, že kdo sedne na kolo ( cokoliv , může to být i kůň se spřežením
) MUSÍ znát dopravní předpisy.
https://www.mphrusovany.cz/index.php/rady-a-informace/9-informace-pro-cyklisty
Reagoval jsem na to, že když nezná, tak ho to neomlouvá. Můj syn má napříč
ZŠ docela brutální dopravní výchovu a narozdíl od mých mladých let tam řeší
při výuce i docela složité dopravní situace.

To že ten tatík sedne na kolo ( přičemž si pomalu nepamatuje ani kde
pořádně bydlí )  a dělá vysloveně bordel na kruháči je opravdu jeho problém.

Bez
virů. www.avast.com
<#m_4937628861061172472_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>