Re: OT Elektrokoloběžky

františek kočí kocifrantisek469 na gmail.com
Středa Srpen 31 16:10:20 CEST 2022

Dobrý den.
Dnes jsem viděl řidiče nákladního vozidla, který neuměl odbočit vpravo.
Koukal na semafor určený pro odbočení vlevo.
Neuvěřitelný. Na mě doporučení se rozjel
Kdo mu vydal profesní osvědčení bych provedl hrozné věci.
A tady to bohužel pouze začíná.
S pozdravem
F. K