Re: OT Elektrokoloběžky

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Srpen 31 13:47:30 CEST 2022

Ono staci si pohovorit i s obyvateli (i tech co vubec nejsou ridici)
jakekoli obce, ktera lezi na nejake vyhlasene cyklostezce...mam kamarada
v Chlumu u Trebone a ten se kazde jaro uprimne desi toho kdy zase
vypukne sezona a takhle to ma svorne vetsina obyvatel Chluma.

Kazdy kdo ridi nejaky dopravni prostredek a pohybuje se po silnici by
mel mit ridicak a mit stejnej rezim jako ostatni ridici...tedy i bodovej
ucet a platit pokuty. Ostatne ted se to jasne ukazuje s ruznejma
dopravnima elektrobazmekama, kdy se naprosto stira rozdil v tom co ridim.

Resim ted ridicak pro syna na malou motorku (obycejnej fichtl 50ccm co
ma s bidou dva kone). Je na to x hodin teorie, x hodin odjezdene praxe,
stoji to radove 13.000Kc a dostane papiry, o ktere muze normalne prijit
jako kdokoli jiny. Oproti tomu na elektrokole, elektrokolobezce muze jet
naprosto kdokoli a v podstate beztrestne (maximalne uhradi zpusobenou
skodu, ale nejde jim pohyb na silnici nijak dal zakazat). Pritom muzou
byt naprosto nezpusobili pro to aby se pohybovali na silnici v provozu.

Tak co to je za bordel...

RV