Re: OT Elektrokoloběžky

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Srpen 31 12:53:06 CEST 2022

Jenomže se píše rok 2022.... V roce 1956 bylo na silnici pár aut...
Ano, chápu vás, ale asi máme štěstí, že ty zákony nedělá někdo jako vy...
To by můj syn asi jezdil na kole doma v obýváku ( nedostal by se na
cyklostezku neboť je daleko)... a za chvíli bychom i pěšky při cestě do
práce nosili RZ na čele...
A už to tu zaznělo.. výraz "pumpičky" definuje jasně postoj dotyčného k
cyklistům. Byť píšete že jezdíte na kole, asi budete ten sváteční cyklista,
co dopředu najezdí to co mají "pumpičkáři" na kole nacouváno...