Re: OT Elektrokoloběžky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Srpen 30 16:19:46 CEST 2022

Něco, co vypadá cca jako
https://www.decathlon.cz/p/zamek-na-kolo-u-500-sedy/_/R-p-119937
akorát chci místo díry na klíč mít konektor, kterým se tam přivede
napájení a odemykací signál. Aneb když na ten balkon povedu nabíjení,
tak tam můžu přivést i odemykání.

Softwarové zamknutí koloběžky sice zabrání odjetí, ale nezabrání
odnesení a je taky zajímavá otázka, za kolik dní vybije baterku.

PH