Re: OT Elektrokoloběžky

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Úterý Srpen 30 14:46:29 CEST 2022

V tejto súvislosti by som upozornil na takú nemilosť:
Teraz sa stavia dosť prízemných domov s dereveným stropom a krovom.
Veľmi často je súčasťou takéhoto domu aj garáž - samozrejme pod
spoločným krovom a strechou.

Dedo dobíjal v garáži vnučke čínske alektroautíčko. Bez dozoru. Začalo
to horieť a horiaci drevený krov kompletne zlikvidoval celý dom.
Pár týždňov dozadu v sustedstve tiež zhorel nakomplet takýto dom. Síce
nie od bateriek, ale princíp rovnaký - spoločný drevený krov nie je
šťastné riešenie v prípade požiaru.

Takže majitelia E-bajkov, kolobežiek a podobných beterkových strojov -
dávajte bacha.

IK

Dňa 30. 8. 2022 o 13:18 Pavel Hudeček napísal(a):