fgetws

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Úterý Srpen 30 12:58:16 CEST 2022

utf-8 se prave encoduje do ruzne delky. Pouziva se strlen na vraceni
delky v bytech. Je prave problem v cteni z stream, kde potrebujete
vratit cely znak a ne v pulce.

Na utf-16 a podobne kodovani zapominame umyslne, je to prezitek.

lua by Vam na to mela bezet v pohode. Uvnitr je vse utf-8, delku vraci
pocet bytu.

golang se kompiluje do c. To co ma navic je take to reseni s bufferem a
stringy.

Jirka