Re: OT Elektrokoloběžky

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Srpen 30 11:10:39 CEST 2022

Dne 30.08.2022 v 10:39 Šerých Jakub napsal(a):
> Ve Švýcarsku jsem viděl na několika cyklistech bágl, který měl pod asi nějakou poloprůhlednou textílií matici  LEDek které produkovaly veliké blikající odbočovací šipky. Bylo to i v plném slunci krásně vidět. Myslím, že uzákonit něco takového by bylo rozumným řešením...
>
> Jakub Šerých

Dobrý den,

řekl bych, že zajistit, abych byl na kole co nejlíp vidět, patří tak
nějak k základní mentální dispozici. Na základě svých dlouholetých
zkušeností si dovoluji tvrdit, že uzákonění čehokoli ke zýšení
inteligence nevede :-)

Mimochodem, zaregistroval jste někdo, že na začátku roku 2022 došla k
novelizaci vyhlášky upravující definici významu vodorovného dopravního
značení (plná čára)? Typický příklad rovnáku na vohejbák (v tomto
případě zákonem definované direktivní stanovení velikosti bočního
odstupu při předjíždění cyklisty). Blil bych, velebnosti.

jf