OT - sjednodusene modely Raspberry

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Úterý Srpen 30 08:54:05 CEST 2022

Tak já podle stylu a kvality toho mailu usoudil, že to na nějaké základní
škole propadlo jako učební pomůcka někam do čtvrté třídy a ten borec teď
hledá někoho, kdo mu pomůže s domácím úkolem.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Michal Vanka <junk.mv na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 29. 8. 2022 20:32:43
Předmět: Re: OT - sjednodusene modely Raspberry
"
No a kdyz uz jsme u toho RPi.
"Ta vec" v dnesni dobe existuje jen ve virtualnim internetovem prostoru
(a potom taky v nekolika kouscich v mem supliku - neprodam).
Fakt s tim dneska nekdo dela nejake (komercni) projekty, kdyz je to
prakticky nesehnatelna zalezitost?

Jeff Gerling na youtube neustale chrli nova a nova RPi videa a ja premyslim,
jestli to vubec nekoho zajima.

A nebo jsem sam, kdo to neumi koupit??

Michal

On Mon, Aug 29, 2022 at 6:03 PM Marek Sembol <hwm.land na gmail.com