OT - sjednodusene modely Raspberry

Michal Vanka junk.mv na gmail.com
Pondělí Srpen 29 20:32:12 CEST 2022

No a kdyz uz jsme u toho RPi.
"Ta vec" v dnesni dobe existuje jen ve virtualnim internetovem prostoru
(a potom taky v nekolika kouscich v mem supliku - neprodam).
Fakt s tim dneska nekdo dela nejake (komercni) projekty, kdyz je to
prakticky nesehnatelna zalezitost?
Jeff Gerling na youtube neustale chrli nova a nova RPi videa a ja
premyslim, jestli to vubec nekoho zajima.
A nebo jsem sam, kdo to neumi koupit??
Michal