Re: OT Re: Aliexpress - zásilkovna

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pondělí Srpen 29 15:21:43 CEST 2022

Odpověď byla rychlá:
Vážený pane Šmejkale,

děkujeme za projevený zájem o umístění Z-BOXu do vaší obce, ale bohužel
není možné do obce s tak malým počtem obyvatel Z-BOX umístit.

Hranice pro umístění Z-BOXu je tento rok minimálně 2000 obyvatel.

Děkuji za pochopení a přeji pěkný zbytek dne.
S pozdravem
Veronika Skálová
Obchodní zástupce Z-BOX