Re: OT: nastavení Windows pro instalaci programů

Neděle Srpen 28 11:49:44 CEST 2022

Nektere softwarove balicky jsou na tom docela zalozene, treba ESP-IDF,
RP2040... Spusti se v command okne nejaky davkovy soubor (nebo se to
okno pres link na plose otevre), vytvori se nejake prostredi a pak uz se
nic neresi, jen se pisou prikazy bez cesty.
Nabyl jsem v dojmu, ze v Linuxu je to jeste obvyklejsi nez ve Windows,
tam jsem to naposledy pouzival pro generovani certifikatu a klicu
OpenVPN a prostredi pro prekladace se tim dela taky casto.