Re: OT: nastavení Windows pro instalaci programů

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Neděle Srpen 28 10:42:09 CEST 2022

Ano.

Je to cesta kde PC automaticky vyhledává soubory. Používá se to tehdy
když máte v nějaké cestě něco co chcete automaticky otevírat aniž byste
musel zadávat celou cestu k souboru. Ovšem je to velmi diskutabilní
programátorská praktika. Já osobně bych se takovému programu vyhnul
(pokud je to možné)  protože ten kdo ho napsal si hodně ulehčoval práci.
A kdoví v čem ještě ?

     Martin.