Re: Přetlakové větrání a měření částic PM2.5 PM10

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Srpen 28 00:37:21 CEST 2022

Pokud umíte měřit ten smrad, tak bych dal sání do míst, kde je smrad
statisticky nejnižší.
A sání bych spustil vždy jen ve chvíli, kdy měřák ukáže neměřitelnou
úroveň smradu.

Pokud by to bylo tak dramatické, že se taková chvíle nedá najít, tak už
je pak možná čas na nějaký oficiální úřední postup.
Bylo by hloupé bonzovat ve chvíli, kdy bude někdo v lednu umírat na
podchlazení.
Ale v současné chvíli je elektriky i plynu dost, navíc je teplo a často
i slunečno.
Takže je mnoho možností jak vodu ohřát bez likvidace sousedů.

PL