Re: OT: nastavení Windows pro instalaci programů

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Srpen 27 16:37:04 CEST 2022

Platformio neznám a nepoužívám, takže jsem jenom kecal, co jde náhodou
kolem.
Ale není podezřelé, že to instalujete podle návodu z roku 2016?
Už jenom proto, že mezitím došlo k velkému přechodu na Python3.
6 let znamená v SW často několik generací.

PL