Re: OT: MECH: nerezová termoska

Lubor Otta butan na centrum.cz
Sobota Srpen 27 06:57:34 CEST 2022

Ty moje měly jednotnou konstrukci.
Dole dvojité (vlastě trojité) dno, a mezi dny tu k nerezu přilepenou
čerpací trubičku.
To třetí dno ovšem nešlo jednoduše sundat, nakonec jsem ho musel
uříznout, i když bylo viditelně přilepené.
Ale až na tu trubičku nemám termosce co vytknout, vlastní tělo termosky
(s dvojitými stěnami) se zdá být z jednoho kusu tenkostěného materiálu.
Vůbec netuším jak se to vlastě vyrábí.
Lubor