Farnell - pozdni dorucovani?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Srpen 26 07:49:40 CEST 2022

Moje zkusenost (jeste z doby predkovidove/predbrexitove) byla,zalezelo z
ktereho skladu to slo. Co slo z Anglie, tak druhy den v poledne na stole.
Co z Belgie, tak 1-2 dny pozdeji. Oni ti belgicane jsou totiz takove o
trochu (dost) pomalejsi a linejsi francouzi (osobni opakovana zkusenost z
byvale prace)
BR,
Marek