OT Samodegradujuce pole

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Srpen 25 19:28:34 CEST 2022

To už je něco, co si dokážu představit. Teď si jen musíme ujasnit, co
přesně má být cílem snažení. Autorange chápu tak, že dopředu neznám
začátek ani konec intervalu, ale pomocí triggeru si to program umí sám
určit, přičemž délka intervalu se může řádově měnit. A já ten interval
potřebuji "převzorkovat" do 256 vzorků.
Je to tak správně, nebo je v tom ještě nějaký háček ? Nějak se motám v
tom, že trigger nemůžu ovládat. Ale pomalu mi to začíná dávat smysl.

Mrazík