Farnell - pozdni dorucovani?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Srpen 25 18:20:07 CEST 2022

Zdravim,

uz jsem dlouho nic neobjednaval od Farnella, ted se mi tam cosi zalibilo,
tak jsem naklikal a vcera nekdy kolem jedne odpoledne odeslal. O dvacet
minut pozdeji mi prislo potvrzeni objednavky  (uf uf! Uz tady jsem mirne
udivene zvedal oboci.) - a od te doby stihli zbozi vyskladnit a dopravci
oznamit cislo...

Byvaly doby, kdy jsem do ctyr odpoledne odeslal objednavku a zbozi mi druhy
den v jedenact dopoledne pristalo na stole - a tady to po 29 hodinach ani
nestihli odeslat. Zbozi samozrejme skladem, bez priplatku, na soukromou
osobu bez ICO atd., proste nic, co by melo zdrzovat. Je tohle ted normalni?
Jakoze cim mene toho maji na prodej, tim dele jim to trva, aby si to
zakaznik aspon trochu uzil?

Pavel Kutina