OT Samodegradujuce pole

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Srpen 25 18:07:09 CEST 2022

Abych pravdu řekl, to na mikrozone jsem četl několikrát, nicméně vůbec
nechápu k čemu by to mohlo být dobré. Možná by bylo dobré uvést nějaký
typický příklad použití. Takhle mi to připadá jako hezké čarování s
daty, ale když nevím, co se z toho má vlastně spočítat tak je těžké
poradit. Píšete, že programátor, pokud má dostatek paměti, tak si s
tímto problémem snadno poradí. Fajn, ukažte jak a budeme zjednodušovat.
Je těžké optimalizovat něco o čem netušíme jaká data máme nebo alespoň
můžeme mít k dispozici a co přesně má být výsledek analýzy. A přitom
výsledkem může být jen boolovská hodnota, zda proces proběhl, nějaká
skalární veličina, která ho charakterizuje či celý vektor hodnot, který
se pak dále nějak analyzuje či zobrazí.
Může se ukázat, že vlastně žádný buffer není potřeba.

Mrazík