rezanie folie

Čtvrtek Srpen 25 16:10:38 CEST 2022

Kamarád mi kdysi na plotru řezal proužky z pohliníkované samolepící fóle
a strašně nadával, jak mu to tupí nůž v plotru. Skutečně to nebyla jen
hliníková fólie (jako je hliníková lepící páska), protože proti světlu
zkrz to bylo trochu vidět. Myslím že s tím železem (nebo oxidem železa)
to bude podobné, oxid železa je docela dobré brusivo.

Anděl