rezanie folie

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 25 12:47:36 CEST 2022

Kdybych to dělal na řezacím plotteru co má manželka na kreativní
činnost, tak by mne naštvalo to, že nemáme přední naviják, takže by to v
jeden čas vyzvracelo celých 100m do místnosti. Pak by si je to zase
namotalo dozadu.
To celé by se stalo 3x, protože máš 3 řezy.
Nic co by zabralo déle než hodinu (včetně úklidu s očekáváním té 100m
hromady a odstavením koček, protože ty v tomhle rády pomáhají).

Tím jsem chtěl říci, že pro běžnou reklamku okresního charakteru to bude
práce na pár minut a bude stát asi lahev něčeho dobrého.