OT Samodegradujuce pole

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Srpen 25 12:38:40 CEST 2022

Ahoj,

Zamyslel som sa nad tym bez toho aby som isiel na uZone a napadol ma uplne rovnaky mechanizmus
s  neparnymi vzorkami a predlzovanim intervalu. No prva potimalizacia je, ze vzorka c. 1 sa nikam kopirovat
nemusi :) Dalej cokolvek bez kopirovania sa mi zda neskutocne zlozite.
Mozes ale cely buffer rozdelit na viacej malych a kopirovat ich postupne
Majme 2x 8 prvkov

Faza 1:
1   2   3  4   5   6   7   8        9 10 11 12 13 14 15 16
Faza2:
1  3   5  7   17  19  21 23    9 10 11 12 13 14 15 16
Faza 3:
1  3   5  7   17  19  21 23     9 11  13  15 25 27 29 31

Pri analyze si vies presne vypocitat na ktorom mieste sa nachadza ktora vzorka.
Cize vzdy presuvas data len v ramci minibuffera ktory si mozes urobit aky maly chces
len musi mat parny pocet vzoriek a tak skratis spracovanie pri kazdom zapise
Detto plati ze prvu vzorku z kazdeho mini bufferu kopirovat nemusis :)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Thursday, August 4, 2022 12:49 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT Samodegradujuce pole

Ide o sposob vkladania vzoriek do pola, stale pomalsie a pomalsie, aby po merani, kde dopredu nie je zname, kolko bude trvat, vzdy bolo k dispozi aspon X vzoriek nameranych v rovnakom rozostupe.

https://www.mikrozone.sk/pluginy/userjournals_menu/userjournals.php?blog.85

Poprosim o komentar.

Ako pisem, je to blby nadpis, a je mi jasne, ze som len znovu vynasiel koleso, ale neviem, ako sa to vola.

wek