Ochrana IO-pinov

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Srpen 25 12:12:15 CEST 2022

[preposielam]

Ahojte,
mal by som jeden technicky dotaz na konferu. A to, ako riesit v sucasnej
suciastkovej krize ochranu digitalnych IO-pinov na rozne typy vybojov.
Chcel by som sa spytat na nejake zrovnanie klasicka zenerka vs. transil.
Ano ja viem, TVS je TVS, ale myslim si, ze aj obycajna zenerka pokial sa
doplni o vhodny RC clanok by mohla obstat tiez. V minulosti TVS na trhu
neboli, ale ochrany sa robili aj tak. Najradsej by som zrovnanie
nejakej topologie, ktora poskytuje aj impulznu aj prepatovu ochranu. Nechce
sa mi znova vymyslat koleso, ak sa tato problematika da niekde najst
spisana vo forme App.Notes. Ako nieco som ku problematike nasiel u MAXIM-a,
ale to ma uz tiez svojich 20 rokov... Ak by bolo nieco novsie bol by som
rad za tip, bude aspon co studovat.

Velmi pekne dakujem.
A.