Re: OT Re: Aliexpress - zásilkovna

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Čtvrtek Srpen 25 01:57:37 CEST 2022

Dne 24.08.2022 v 15:30 ajtservis napsal(a):
> teda pardon, ale tohle je opravdu mimo.
> ve meste se kope zamestnanec do zadku, plat, elektrika a ostani rezie
> bezi, tak mu zamestnavatel/majitel naridi doplnit dalsi sluzbu. pro nej
> to uz nic neznamena, max. lepsi vytizeni zamestnance. vite kolik stoji i
> nejlevnejsi zamestnanec na hodinu zamestnavatele ? tam to neni o tom,
> "ze se to vyplati". na te vesnici ted u duchodnyne neni ted NIC. vsechno
> pro provoz poridit a byt po provozni dobu porad k dispozici. to je
> proste scifi i jako charita.
> tomik.

Tak ona asi hraje roli i další věc - nabídka doručovacích služeb
eshopem. Spočítal jsem si to, v roce 2022 jsem si nechal poslat celkem
67x nějaké nákup z eshopu, o svých preferencích už jsem tu psal - 1.
Zásilkovna (protože dobré vztahy), 2. Balíkovna, protože bez čekání a
zatím bez problémů, zbytek přepravců v jednom chumlu, protože u nás
jeden za 18 a druhý za 20-2. Z uvedených 67 doručení umožnil prodejce
použít Zasilkovnu jen ve 4 (slovy čtyřech) případech.

U nás na vesnici žije cca 400 lidí, podle toho, co slýchám v hospodě
jsem s přehledem největší zákazník eshopů. Kdyby si u nás někdo zařídil
výdejnu Zásilkovny (tedy pokud by ho Zásilkovna sama neposlala k šípku),
utržil by ode mně za 8 měsíců celkem 40? Kč.

Zásilkovna, kam chodím, je přifařená k obchodu se stavebninama, a sama o
sobě by se neuživila. Ve městě se cca 7 tis. obyvateli jsou celkem 4
výdejny a žádná z nich není speciálka jen na výdej, všichni to mají jako
přilepšení a pro vytížení stávajích zaměstnanců.

U nás je jen obchod otevřený pár hodin denně a hospoda, která je
otevřená až večer. Teoreticky by možná šlo zřídit výdejnu na obecním
úřadě, ale ruku na srdce, kdo by se s tím za těch pár desetikorun sral,
že. Já ne a popravdě mě nenapadá nikdo soudný, kdo by do toho šel. Takže
za naši vesnici to vidím jako neprůchozí.

jf