MECH: poradac/odkladac na pcb a jine panely s nastavitelnou silou materialu ?

jurp jurp na volny.cz
Středa Srpen 24 15:58:46 CEST 2022

U jedne fy jsem zahledl, ze pouzivaji kus plechu jako zakladnu.
Na ten v prvni vrstve prilepi kruhove magnety s kovovymi distancnimi sloupky
typu dira/zavit. Zavitem nahoru. Timhle obestavi PCB a zasroubujou sloupky,
polozi PCB do 2 vrstvy a tak dale do vysky. Plech je na ESD podlozce, sloupky
jsou kovove, takze ESD je O.K.

Prakticky stejny princip pouzivaji/vam na sablontisku pajeci pasty pro uchyceni
desky na pracovnim stole.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.