MECH: poradac/odkladac na pcb a jine panely s nastavitelnou silou materialu ?

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Středa Srpen 24 11:26:12 CEST 2022

DD,

manzelka s uspechem uz delsi dobu pouziva tohle
https://www.abetec.cz/eshop/product/drzak-na-dps-desky-plochy-355x255x14mm-237185/
- (ne asi presne od tohoto dodavatele - hledal jsem proste fotku) k tomu
ma takovy cerny ESD krabice na prenaseni. Neni to sice nastavitelne, ale
zatim tam dala vzdycky vsechno...

P.B.