RE: OT Re: Aliexpress - doručování - dotaz na Admina (RV)

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Srpen 23 09:27:33 CEST 2022

Ale já nejsem schopen ovlivnit, jak to pošlou, to je naprostý nesmysl. Poštou tam přijde balík na moje jméno a oni ho tam odmítnou, protože nikdo takový tam nebydlí ani nepracuje. Stejně tak když si to nechám poslat domů, tak pošta mi to přiveze, ale pokud to pošlou Zásilkovnou, tak nejbližší bude vzdušnou čarou cca 3km no a po silnici skoro 8km.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Monday, August 22, 2022 4:54 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT Re: Aliexpress - doručování - dotaz na Admina (RV)

Nevím jestli je to tak i na ali, ale třeba na ebay mám zaregistrováno víc doručovacích adres. Tak přeci není problém zaregistrovat adresu oblíbené zásilkovny. No a lidi z vesnice ať si to dál nechávají posílat na poštu.

Shrnutí: Pošta se mi možná pokusí doručit balík, když nejsem doma a pak má narváno, případně mě o zásilce ani neinformuje. Má blbou otvírací dobu a je dál. Zásilkoven mám blíž tak min. 10, vydání hned i bez vyvolávacího systému. Nejmíň 3 z nich mají lepší otvírací dobu.

Poznámka: V rámci minimalizace šíření osobních údajů adresu zásilkovny zpravidla píšu všude, kde nějaké eshopy adresu vyžadují.

PH