[OT] zvětšení záloh za elektriku

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Úterý Srpen 23 09:21:39 CEST 2022

Ahoj,

o víkendu jsem postřehl zprávu v televizi, kdy někdo mluvil o tom, že dodavatelé zvětšují lidem zálohy i v případě, že jim ještě platí fixace. Pak tam mluvil někdo z ERÚ, ten mluvil tak, že vlastně nic neřekl, ale vyznělo to zhruba jako: "oni to zkouší, ačkoli je to nezákonné".
Ale úplně přesně jsem to nepochopil a bylo to strašně zamlžené.
Nemáte někdo nějakou zprávu, o co vlastně šlo? Něco co bych dokázal pochopit i já, prostá máma od knedlíků?
To se snaží zvednout zálohy aby byl velký přeplatek? Nebo se snaží navigovat zákazníka ke změně tarifu (předčasné ukončení fixace)?

Díky