Re: OT Re: Aliexpress - zásilkovna

Libor xlibor na tiscali.cz
Úterý Srpen 23 08:19:38 CEST 2022

No to asi nemá, nebo o nich nevím, ale pro mě je Balíkovna dostupná
(100m od baráku), ta Zásilkovna je zajížďka cca 2km z práce a Z-Box co
mám při cestě je věčné plný, bez možnosti prodloužení uložení, takže
když se to zrovna trefí do víkendu, tak jedině si tam dojet 10km. Oni
fungovali, ale evidentně toho má zásilkovna moc a úplně to nezvládají,
viz neplnění termínů doručení. Dříve to bylo naprosto bez problému,
tuším že i ta možnost prodloužení uložení byla i několik dní.

U té balíkovny mám i domluvené  možnost vyzvednout si balík mimo
pracovní dobu, stačí poslat kód a balík bude paní poštačkou "vyzvednut"
a potom mi ho kdykoliv jen "podá přes plot", jsme malá obec cca 350
obyvatel, ale zatím jsem to nevyužil.

Asi je to hodně závislé na lokaci a ty města jsou hold ve výhodě, tady
vychází Balíkovna lépe.

Libor