RE: OT Re: Aliexpress - doručování - dotaz na Admina (RV)

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Srpen 22 15:05:58 CEST 2022

To je pořád lepší případ, než když to někomu pošlou do Zásilkovny v jiném
městě. Občas o takových případech čtu...
Asi to výdejní místo přiděluje automat a moc to neřeší.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Monday, August 22, 2022 2:37 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT Re: Aliexpress - doručování - dotaz na Admina (RV)

Z eBay balík z Číny na Zásilkovnu dorazil. Ovšem bez jakýchkoliv dotazů.
Nechával jsem si to poslat do práce, kdybych měl zrovna týden nebo dva
dovolenou, tak bych kvůli tomu musel do Zásilkovny u práce. Někdo by to
možná ocenil, já bych teda spíš ocenil, kdyby to doručili na skutečnou
adresu v objednávce, nikoliv o kilometr dál.