OT: Arduino Style, bolo: OT historicke paralely (8051)

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pondělí Srpen 22 12:29:16 CEST 2022

Tak jasně. systém "mě to funguje" :)

Takže jsi udělal bug report a také pull request na opravenou verzi žejo?

---------- Původní e-mail ----------
Od: Richard Kaličiak <hw.kaliciak na fn.de>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 22. 8. 2022 12:09:42
Předmět: OT: Arduino Style, bolo: OT historicke paralely (8051)

Dobry den,

nedavno som si ku fungujucemu zapojeniu s arduinom pripojil LCD displej
s radicom HT1621 a na riadenie pouzil kniznicu "HT1621 7 segment LCD
Arduino library"
https://github.com/valerionew/ht1621-7-seg.

Ocividne patri autor tejto kniznice tiez do tejto skupiny, pretoze mi
prestali chodit vypisy po seriovej linke. Po dlhom hladani chyby v mojom
programe som si prezrel zdrojovy kod

https://github.com/valerionew/ht1621-7-seg/blob/master/src/HT1621.cpp

a co v riadku 201 nevidim?
	Serial.begin(9600);
	Serial.print(localbuffer);
	Serial.print("\t");

Dobre, nie? Autor sice testoval svoj program, ale akosi pozabudol, ze
nemusi byt jediny, ktory pouziva serial, a este aj zmeni baudrate.
Po vymazani vsetkych Serial riadkov mi to uz fungovalo ako som ocakaval.