Re: OT Re: Aliexpress - zásilkovna

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Srpen 22 12:13:32 CEST 2022

Tak kombinaci zásilkovny a alzaboxu jsem doteď neznal:-)

Normálně když něco objednám, přijde mi následující den po dni, kdy eshop
ohlásí odeslání, SMS že je připraveno k vyzvednutí a tam to zaplatím
kartou. Dokonce i když normálně platby kartou nepřijímají, tak na
zásilkovnu mají separátní terminál.
Někdy je to o den později, do řeznictví v Kunžaku přišlo o 3 dny
později, ale 2 z toho byly svátky.

Za mě teda zásilkovna absolutně vede.
Když nějaký eshop neumí záslikovnu a danou věc mají i jinde, objednám
tam kde zásilkovnu umí.
Zrovna nedávno mi přišel mail, že mám neuzavřenou objednávku, jestli ji
chci dokončit a pokud ne, tak proč. Odepsal jsem, že neuměli zásilkovnu
a zboží již mám doma:-) Nejhorší jsou ty eshopy, kde je výběr dopravy
jako poslední v řadě a dohledat to předem je detektivní práce...

PH